PKD اما با عادی عملکرد کلیه فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD اما با عادی عملکرد کلیه فشار خون بالاPKD اما با عادی عملکرد کلیه فشار خون بالا

PKD با AltaTengo کلیه فشار تابع خون طبیعی است، اما بیماری کلیه پلی کیستیک و من در 27 در حال حاضر، عملکرد کلیه من و سطح کراتینین نرمال است، اما فشار خون من بالا است. کلیه راست 13.3 * 7.1 سانتی متر است، و در سمت چپ 14.3 * 7.7cm است.

از آنجا که شما تابع و کراتینین سطح هنوز هم کلیوی طبیعی است که بهترین زمان را برای شما به شرایط درمان مربوطه. در این وضعیت، ما باید انجام دهیم این است برای کنترل کیست های کلیوی، محافظت از کلیه ها و میزان فشار خون بالا.

به این ترتیب، شما را تشویق به دریافت فشرده سازی داغ پزشکی درمان میکرو چینی. PKD می توانید کنترل از طریق جنبه های زیر کمک کند.

عروق خون -Expandir. به گشاد شدن عروق خونی می تواند فشار بر روی عروق خونی را کاهش دهد، بنابراین فشار خون از بیماران به طور طبیعی می تواند کاهش دهد.

جریان خون -increase در کیست های کلیوی riñones.Los گسترش می تواند جریان خون کمتر به کلیه ها، که منجر به ایسکمی کلیوی شود و anoxia.El افزایش حالت جریان خون می تواند اکسیژن کافی به خون و سلول کلیوی ارائه ذاتی.

کیست Renales.Mediante -Shrink افزایش نفوذپذیری دیواره کیستیک و باعث مایع از جذب کیسه، کیست های کلیوی را می توان به تدریج کاهش می یابد.

حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده است. هنگامی که کیست های کلیوی در اندازه کوچک نگه داشته، کلیه ها را می توان به خوبی محافظت می شود. سپس، بیماران لازم نیست که در مورد آسیب کلیوی خود نگران باشید.

به منظور افزایش اثر درمانی تمام درمان، بیماران همچنین باید برخی از درمان های کمکی را.





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: